پیش بینی هزینه تبلیغات TikTok | مطالعه

بر اساس تحقیقات اخیر WARC، پیش‌بینی می‌شود که درآمد جهانی تبلیغات برای اپلیکیشن اشتراک‌گذاری ویدیو، TikTok، در سال 2023 به میزان 51.7 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

این گزارش بر اساس داده های مخارج تبلیغاتی است که از صاحبان رسانه تهیه شده است.

محققان انتظار دارند درآمد تبلیغاتی TikTok در سال 2023 به 15.2 میلیارد دلار برسد که در مقایسه با 10 میلیارد دلار در سال 2022 و 3.8 میلیارد دلار در سال 2021 افزایش یافته است.

پیش بینی هزینه تبلیغات TikTok |  مطالعه

محققان انتظار دارند که هزینه تبلیغات در TikTok در سال 2023 در تمام دسته‌هایی که بررسی کردند، از جمله بخش‌هایی که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری شاهد کاهش هزینه کلی تبلیغات باشند، مانند خودرو و نوشابه‌ها افزایش یابد.

پیش‌بینی می‌شود شرکت‌های پنج دسته کلیدی در سال 2023 بیش از 8.5 میلیارد دلار برای TikTok هزینه کنند: فناوری و الکترونیک (2 میلیارد دلار)، لوازم آرایشی و بهداشتی (1.8 میلیارد دلار)، خرده‌فروشی (1.7 میلیارد دلار)، پوشاک و لوازم جانبی (1.7 میلیارد دلار) و مخابرات و مخابرات آب و برق (1.5 میلیارد دلار).

پیش‌بینی هزینه تبلیغات برای TikTok بر اساس صنعت

درباره تحقیق: این گزارش بر اساس داده های مخارج تبلیغاتی است که از صاحبان رسانه تهیه شده است.