خرید انواع کرم، سرم، ژل و لوسیون ضد چروک شب

هر چقدر سن ما بالاتر میرود، سلولهای پوست توانایی خود در ساخت سلولهای جدید و جوان را به مرور از دست میدهند و در واقع مرگ سلولی رخ میدهد. هر چقدر هم که پوست چرب و مختلطی داشته باشید، روند بالاتر رفتن سن منجر به خشکی پوست شده و موجب ایجاد چین و چروک روی کرم ضد چروک صورت درماتیپیک دیجی کالا پوست می شود. آلودگی هوا، شرایط آب و هوایی خشک و فاقد رطوبت، سبک زندگی و رژیم غذایی نامناسب، استرس روزانه، تغییرات هورمونی، خشکی و دهیدراته بودن پوست، استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نامناسب، رادیکالهای آزاد و بالا رفتن سن، همگی جزو عواملی هستند که باعث ایجاد چین و چروک بر روی پوست میشوند.

عوامل محیطی مانند شرایط آب و هوایی، سبک زندگی و لوازم آرایشی و بهداشتی که ما استفاده میکنیم، به ایجاد آنها کمک میکنند. گفته می شود بهترین زمان برای استفاده از کرم ضد چین و چروک، بالای ۳۰ سال است. انتخاب شما می تواند یک کرم ضد چروک ساده یا حرفه ای باشد یا یک سرم یا ژل مخصوص برای مرتفع کردن و بهبود چروک های اضافه پوست شما که در این وب سایت در اختیار شما قرار داده شده است. کافی است با توجه به نوع پوست و با کمک راهنمای خرید کرم ضد چروک که در این مقاله در اختیار شما قرار میگیرد، مناسبترین و بهترین کرم ضد چروک را تهیه و استفاده کنید تا بعد از مدتی نتیجه شگفتانگیز آن را به چشم ببینید.

در نتیجه این امر است که یک کرم مناسب میتواند جلوی ایجاد چروکهای بیشتر را گرفته و با استفاده از کلاژن، چروکهای قبلی را کم عمقتر کند. لازم به ذکر است که بیشتر کرمهای ضد چروک حاوی اسیدهای آلفاهیدروکسی مانند گلیکولیک اسید هستند که باعث از بین بردن سلولهای مرده شده و در نتیجه پوست فرد شفافتر و صافتر به نظر خواهد رسید. کرمهای ضد چروک عموماً حاوی آنتی اکسیدانهایی چون کوآنزیم Q10، چای سبز یا کینتین هستند که مولکولهای ناپایدار اشعه آفتاب و رادیکالهای آزادی که باعث ایجاد چین چروک میشوند را از بین خواهند برد. استفاده از کرم ضد چروک حاوی آنتی اکسیدان به شما در پیشگیری از ایجاد پیری زودرس کمک میکند.

همچنین ، از محصولاتی استفاده کنید که طیف وسیعی از حفاظت از پوست را دارند ، به این معنی که هر دو اشعه UVA و UVB را مسدود می کنند و در برابر آب مقاوم هستند . کرم های دور چشم در دو گروه محصولات روز و شب در بازار وجود دارند. کرمهای دور چشم به کاهش پف، تیرگی دور چشم، تامین رطوبت و بازسازی آن کمک فراوانی میکنند. پوست دور چشم بسیار حساس است با خرید کرم ضد چروک دور چشم میتوانید این ناحیه را مرطوبتر نگهدارید و از به وجود آمدن چینوچروک مخصوصاً گوشههای بیرونی چشم جلوگیری کنید.