بر اساس تحقیقات اخیر روبرت هالف ، انتظار می رود متوسط حقوق اولیه برای یک مدیر ارشد بازاریابی در ایالات متحده در سال 2022 170،000 دلار باشد.
این گزارش بر اساس داده های پرسنل و استخدام متخصصانی است که سالانه هزاران نفر را به صورت تمام وقت ، موقت و پروژه ای در مارک ها و نمایندگی ها مستقر می کنند.
محققان محدوده دستمزد پیش بینی شده 2022 را برای موقعیت های بازاریابی ، تبلیغات و روابط عمومی در ایالات متحده تنها بر اساس شروع حقوق تعیین کردند. پاداش ها ، مشوق ها و سایر اشکال جبران خسارت در نظر گرفته نشده است.
پیش بینی ها به سه درصد تقسیم می شوند: بیست و پنجم (جدید در نوع نقش ، هنوز مهارتهای مربوطه را به دست می آورید) ، 50 ام/متوسط (میانگین تجربه ، دارای اکثر مهارتهای لازم) ، 75 ام (تجربه بالاتر از متوسط ، همه مهارتهای لازم را دارد) )
گزارش کامل شامل پیش بینی برای بسیاری از موقعیت های بیشتر ، و همچنین داده هایی در مورد تغییرات دستمزد بر اساس شهر است.
پیش بینی می شود که میانگین حقوق اولیه برای معاون بازاریابی شرکتی در سال 2022 151،000 دلار باشد و متوسط درآمد اولیه برای مدیر بازاریابی 81،250 دلار است.
پیش بینی می شود متوسط حقوق اولیه استراتژیست محتوا در سال 2022 78،750 دلار و متوسط حقوق اولیه نویسنده کپی 75،500 دلار باشد.
متوسط حقوق اولیه معاون روابط عمومی در سال 2022 121،000 دلار پیش بینی می شود و متوسط درآمد اولیه مدیر روابط عمومی 82،750 دلار پیش بینی می شود.
درباره تحقیق: این گزارش بر اساس داده های پرسنل و استخدام متخصصانی است که سالانه هزاران نفر را بصورت تمام وقت ، موقت و پروژه ای در مارک ها و نمایندگی ها مستقر می کنند.